2017. július 21., péntek

Lord Voldemort, to som teraz ja, trápi sa odstrčený Armstrong

Niekdajší šampión sedí na terase doma v Aspene, okolo behajú jeho deti a (neslávne?) Preslávený Američan srká pivo. Zdanlivý pocit pohody prebíja iný dojem - že je Armstrong naštvaný.

Hmatové je jeho frustrácie nad tým, ako ho vláčia čoby démona cyklistiky, zatiaľ čo ostatné podobne chybující už si svoje tresty odpykali a niektoré z nich vítali späť s otvorenou náručou.

"Všetci predstierajú , že som nikdy nežil, "hnevá sa niekdajší vládca pelotónu, z ktorého sa stalo synonymum podvodu. "Ako sa volá tá postava z Harryho Pottera, ktorej meno sa nesmie ani vysloviť? Lord Voldemort?Tak to som teraz ja. "

Dnes zneuctený pretekár najskôr všetko nelegálne popieral. "Beda tomu, kto sa mi postaví do cesty," hrozil, a le pod tlakom sa v januári 2013 poddal: "Áno, dopoval som. A prišlo mi to normálne. "

Následne prišiel o 75 miliónov dolárov zo sponzorských zdrojov, o všetkých sedem titulov z Tour, bývalí partneri od neho požadovali späť peniaze a na konci roka pôjde Armstrong zasa raz pred súd.Ďalej totiž existujú ľudia, ktorí mu neodpustia, kým nestratí úplne všetko.

A to sa môže pokojne čoskoro stať.

Po žalobe niekdajšieho kolegu Landisa, ktorý poskytol interné informácie o dopingu, by Armstrong mohol prísť o 100 miliónov dolárov. "Keby som prehral, ​​už by sme nesedeli pri tomto stole," povedal Armstrong reportérovi AFP. "Nesedeli by sme ani v tomto dome. Ja tých 100 miliónov jednoducho nemám. "

Vyzerá unavený každým zo svojich 43 rokov, po výbuchu dopingové bomby pil a jeho blízki sa obávali, že…" Som už dlho za idiota, "hovorí teraz Armstrong o svojom živote v zabudnutia. "Je mi ľúto ľ udí, ktorí mi verili, fandili mi, hájili ma. A nakoniec boli za bláznov.Keby som sa mohol jednému každému ospravedlniť, urobil by som to. "

Svoj očistec vypĺňa golfom, ale o" novej "cyklistike si nerobí ilúzie:" Určite to nie je lepšie miesto. "

Napriek tomu by sa tak rád vrátil do pretekov a aj preto usiluje o skrátenie doživotného zákazu štartov. "O to mi ide v prvom rade. Chcem sa zase otestovať, "sníva. "Aj keď viem, že je to veľmi nepravdepodobné."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése